Tuesday 13 January 2009

Pengumuman

Assalaamualaikum,
saya akan hold dulu item berikut disebabkan overload dgn email. Memandangkan barangan ini adalah hak personal, jadi saya letak mana yg saya rasa ok utk dijual, yg hampir baru dan good cond. Selebihnya bergantung kpd anda utk membuat penilaian. Saya juga akan letak barangan drp kawan dan komuniti disini yg ingin di letgo. Barangan yg diletakkan disini sudah termasuk harga shipping ke Msia, cuma hendaklah di ambil personally dr rumah saya nanti. Details will be given via email.Salam

p/s sekiranya ada tawaran yg hendak dibuat dont hesitate, just inform , saya akan consider kalau tidak merugikan saya, mungkin setengah barang mahal harga yg diletak, tapi saya kena consider, harga yg dibeli dulu. Apa-apa cadangan boleh hubungi saya.Buat masa ini saya tak berhajat utk jadikan sbg commercial domain, tapi kalau ada permintaan, boleh saya carikan dr local area terutama dr local community.

No comments:

Post a Comment